با تکمیل پروژه پتروشیمی لردگان یکهزار و ۶۰۰ نفر تعدیل شدند

محصولات پتروشیمی ایران به اسم دیگر صادر می‌شود
ژوئن 9, 2019
به روزرسانی فهرست دریافت کنندگان ارز نیمایی و دولتی تا تاریخ12 خرداد
ژوئن 9, 2019

با تکمیل پروژه پتروشیمی لردگان یکهزار و ۶۰۰ نفر تعدیل شدند

به دنبال اعتراض روز گذشته کارگران پتروشیمی لردگان، فرماندار این شهرستان در استان چهار محال بختیاری گفت: کارگران تعدیلی در مراحل ساخت پروژه پتروشیمی لردگان فعالیت داشته‌اند.

«برهان حسن پورآقایی» در واکنش به اعتراضات روز گذشته کارگران پتروشیمی لردگان اظهار داشت: پتروشیمی لردگان در مرحله بهره‌برداری قرار دارد به همین دلیل تعدادی از نیروی انسانی که در مراحل ساخت پروژه فعالیت داشتند، به مرور تعدیل خواهند شد.

فرماندار شهرستان لردگان افزود: حدود۲ هزار و ۱۶۰ کارگردر مرحله ساخت پتروشیمی لردگان مشغول کار شده‌اند که ۶۵ درصد این تعداد نیروی کار را افراد بومی منطقه فلارد تشکیل می‌دهند. از مجموع ۲ هزار و ۱۶۰ نیرویی که از مراحل اولیه ساخت این واحد فعال بودند تاکنون یکهزار و ۶۰۰ نفر تعدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر نیروی کار به کار گرفته را کارگران ساختمانی تشکیل می‌دهند که برای عملیات احداث پتروشیمی به کار گرفته شده بودند، در ادامه افزود: این افراد در حالی خواستار جذب در پتروشیمی و جلوگیری از تعدیل نیرو هستند که با آغاز فعالیت پتروشیمی نیروی کار متخصص جذب خواهد شد که از قرار معلوم فرایند استخدامی آنان نیز سپری شده است.

پورآقایی از رایزینی فرمانداری لردگان با اداره کارو تأمین اجتماعی برای به کارگیری کارگران تعدیل شده پتروشیمی لردگان خبر داد و گفت: چند طرح عمرانی دیگر همانند پروژه سد خرسان ۳ در منطقه در دست ساخت است که قرار شده این کارگران بر اساس مهارتی که دارند در بخش‌های مختلف این پروژها به کار گرفته شوند

فرماندار شهرستان لردگان همچنین گفت: تعدادی از تجمع کنندگان روز گذشته خواستار استخدام ۱۰۰ درصدی نیروهای بومی منطقه فلارد بودند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *