تامین نیاز صنایع پایین دستی به پلی اتیلن

مصاحبه با آقای سعید نریمانی مدیرعامل شرکت نریمان پلیمر آپادانا تولیدکننده پلی اتیلن واکس وانواع استابلایزرهای پی وی سی
آوریل 8, 2019
اعزام نیروی کار ایرانی به کرواسی
آوریل 10, 2019

تامین نیاز صنایع پایین دستی به پلی اتیلن

آسیب دیدگی خط لوله اتیلن غرب ناشی از سیل اخیر مشکلی در تامین نیاز بازار داخل ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایرانیان پلاست وبه نقل از نیپنا مرضیه طهماسبی سرپرست دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با اشاره به این که  آسیب دیدگی خط لوله اتیلن غرب ناشی از سیل اخیر، مشکلی در تامین نیاز بازار داخل ایجاد نخواهد کرد گفت: با توجه به موجودی محصولات پتروشیمی های خط اتیلن غرب و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، کمبود احتمالی پلی اتیلن با همیاری سایرپتروشیمی ها تامین خواهد شد.

طهماسبی عنوان کرد: با توجه به تولید مازاد نیاز داخل پلی اتیلن ها توسط مجتمع های پتروشیمی در کشور، توقف مقطعی تولید محصولات پلی اتیلنی درچند پتروشیمی غرب کشور بر اثر سیلاب شدید تاثیر خاصی در تامین بازار داخلی این محصول ایجاد نخواهد کرد.

سرپرست دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با اشاره به این که همواره در حال رصد بازارهای داخلی به منظور تنظیم بازار هستیم گفت: کف عرضه بهار98 تعیین شده وبا تعامل سازنده شرکت های پتروشیمی و رییسان کارگروه های تخصصی پتروشیمی ها، بر رعایت آن نظارت می شود.

طهماسبی در مورد نقش دفتر توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی در بازار گفت: این دفتردر جهت توسعه صنایع پایین دستی آمادگی هر نوع همکاری و تعامل با تشکل ها و انجمن ها دارد. حتی گاهی محصولی که در بورس کالا عرضه نمی شود را اگر مورد مناقشه باشد، دفتر با برگزاری جلسات بین تولید کننده و مصرف کنندگان چالش‌های صنعت را برطرف می‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *