حمایت معاون وزیر صنعت از طراحی‌های نو در صنعت بسته‌بندی مطابق با سلیقه مشتریان

مشارکت بریتانیایی ها برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در عمان
ژوئن 3, 2019
تحریم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و لیست 39 شرکت دیگری که توسط آمریکا تحریم شدند
ژوئن 8, 2019

حمایت معاون وزیر صنعت از طراحی‌های نو در صنعت بسته‌بندی مطابق با سلیقه مشتریان

به گزارش ایرانیان پلاست معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شورای سیاستگذاری صنعت بسته‌بندی کشور حمایت از طراحی‌های نو و ایده‌های مختلف طراحی مطابق با سلایق مشتریان و تنوع در عرضه محصول و بسته‌بندی را جزء اهداف و اولویت‌های استراتژیک خود قرار دهد.

محسن صالحی‌نیا با بیان این مطلب در نشست با اعضای شورای سیاستگذاری صنعت بسته‌بندی کشور در دانشگاه صنعتی شریف افزود: تنوع بسته‌بندی، به‌خصوص در صنایع غذایی و دارویی بسیار بارز است و نقش بسته‌بندی در بسیاری از تولیداتی که امروز در سطح دنیا عرضه می‌شود، بیش از 70 درصد است که این سهم در ساختار قیمت فروش و بازاریابی عمده است.

وی با اعلام این‌که سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سطح سیاستگذاری، حمایت و پشتیبانی لازم را برای بسترسازی این صنعت انجام می‌دهد، اضافه کرد: نسبت به ضرورت‌های وجود این صنعت و قابلیت آن در ایجاد ارزش افزوده، صادرات و تأمین نیاز بازار اشراف کامل داریم و در این راستا از طراحان و تولید کنندگان آن حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با یادآوری این‌که در توسعه خوشه‌های صنعتی، صنعت بسته‌بندی را نیز بسیار جدی گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: هم از مسیر حمایتی توسعه خوشه‌ای و هم از مسیر حمایت از واحدهای کوچک و متوسط به‌عنوان دستگاه سیاستگذار از این صنعت پشتیبانی لازم را انجام می‌دهیم.

صالحی‌نیا در پایان بر ایجاد سازوکارهای انگیزشی از طریق برقراری مشوق‌ها و استفاده از جوانان خلاق با تحصیلات عالیه در صنعت بسته‌بندی تأکید کرد.

روابط عمومی وزارت صنعت،معدن وتجارت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *