ساخت پنج مجتمع بازیافت پلاستیک در اندونزی

وصول جریمه ۸۰ میلیاردی شرکت پتروشیمی متخلف
آوریل 6, 2019
سرمایه گذاری 200 میلیارد دلاری در صنایع پتروشیمی ایالات متحده
آوریل 7, 2019

ساخت پنج مجتمع بازیافت پلاستیک در اندونزی

ساخت پنج مجتمع بازیافت پلاستیک در اندونزی

 

شرکت بریتانیایی پلاستیک انرژی در نظر دارد پنج مجتمع بازیافت پلاستیک را در غرب جاوه کشور اندونزی احداث کند

به گزارش ایرانیان پلاست و به نقل از (plasticsnewseurope)، شرکت بریتانیایی پلاستیک انرژی (Plastic Energy) سوم آوریل اعلام کرد که در نظر دارد پنج مجتمع بازیافت پلاستیک را در غرب جاوه کشور اندونزی احداث کند. این شرکت بریتانیایی، متخصص در فرآیندهای بازیافت شیمیایی (chemical recycling) به شمار می رود.

پلاستیک انرژی یک تفاهنامه همکاری (MoU) را با استانداری غرب جاوه برای ساخت واحدهای یادشده با هدف کمک به تحقق برنامه اندونزی برای دستیابی به کاهش 70 درصدی زباله های پلاستیکی در دریا تا سال 2025 میلادی امضاء کرد.

این شرکت بریتانیایی مستقر در لندن که دو مجتمع تولید را در آلمریا و سویا اسپانیا در اختیار دارد؛ یک راهکار ثابت شده و دارای پتنت را برای تبدیل ضایعات پلاستیکی به یک محصول نفتی هیدروکربی (hydrocarbon oil product) موسوم به تک-اویل (Tacoil) توسعه داده است.

تک-اویل مناسب برای استفاده به عنوان خوراک به منظور تولید پلاستیک های بازیافتی استفاده نشده مانند                                                                                                                                                                         (virgin-like recycled plastics)در فرآیند موسوم به closed-loop Plastic2Plastic یا سوخت کم کربن جایگزین            (alternative low-carbon fuel) در فرآیند موسوم به open-loop Plastic2Oil است.

با توجه به این که صنعت بازیافت در اندونزی در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد؛ پلاستیک انرژی در حال حاضر به دنبال یافتن فرصت های همکاری مشترک با ارگان های خصوصی و دولتی این کشور برای رفع مشکلات و چالش های زیرساختی در منطقه است. جاوه غربی بزرگترین استان اندونزی با جمعیتی حدود 50 میلیون نفر و 27 شهر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *