مصاحبه با آقای مهندس عبدالرزاق کیانی بابیست سال سابقه فعالیت در صنعت پلاستیک

بیش از ۲۰۰۰کارت بازرگانی اجاره‌ای باطل شد
نوامبر 5, 2019
دوشنبه 20 آبان ماه دور دوم انتخابات اتحادیه پلاستیک تهران
نوامبر 9, 2019

مصاحبه با آقای مهندس عبدالرزاق کیانی بابیست سال سابقه فعالیت در صنعت پلاستیک

متولد: مردادماه 1359در شهرستان نهاوند ، کارشناس مهندسی تولید و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی((EMBA)) از دانشکده صنایع  دانشگاه علم و صنعت ایران،  موفق به اخذ نمره 19/5 از پایان نامه تحصیلی با عنوان: توسعه راهکارهای مدیریتی برای افزایش اثر بخشی عملکرد در صنایع پلاستیک گردید.صاحب امتیاز و مدیر مسئول  نخستین نشریه مدیریتی تخصصی صنعت پلاستیک در ایران با عنوان مدیریت نوین

سابقه فعالیت در تشکل های صنایع پلاستیک از جمله انجمن صنایع همگن پلاستیک به مدت 12 سال و شرکت تعاونی صنایع پلاستیک حدود3سال و اتحادیه پلاستیک نزدیک به 1سال و همکاری در سایر تشکل های صنعت پلیمر ایران و مدیر اجرایی 7دوره جشنواره صنعت پلاستیک ایران و همچنین عضو اصلی هیئت حل اختلاف اداره کل کار شرق استان تهران به مدت 6سال ،صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری ایرانیان پلاست و فعال در فروش مستربچ و مکمل های مواد اولیه پلاستیک هم چنین حدود 20سال است که سرپرستی هیئت های اعزامی تخصصی به نمایشگاه های بین المللی صنعت پلاستیک را به کشورهای مختلف خارجی برعهده دارد.

عبدالرزاق کیانی، که سابقه بیست سال فعالیت در صنعت پلاستیک را در کارنامه درخشان خویش دارد و علم، تخصص و مهارت فراوانی در این حوزه دارد، جایگاه این صنعت را این گونه بیان می نماید:

صنعت پلاستیک، از صنایعی است که دارای مزیت نسبی می باشد. امروزه که ما در یک دهکده جهانی قرار داریم، پایبندی به قوانین برای حفظ بقاء ، لازم و ضروری به نظر می رسد.

از این رو، حفظ جایگاه صنعت پلاستیک و ارزش گذاری به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ایجاد تشکل هایی چون اتحادیه ها، به موفقیت صنایع کمک قابل توجهی می کنند که البته این خود مستلزم آن است که این تشکل ها درجهت اهداف اتحادیه ها حرکت نمایند. که قطع بر یقین اتحادیه پلاستیک هم از این قاعده مستثنی نیست. با ملحوظ قرار دادن این مهم که بنده سابقه یک دوره فعالیت بیست ساله در صنعت پلاستیک کشور را دارا هستم، به دلایلی چون خواسته و توصیه ی دوستان، قرار گرفتن اتحادیه در جایگاه اصلی خویش، احقاق حق و حقوق فعالین این صنعت و خروج صنعت پلاستیک از دوران رکود،مصمم گشتم که این دوره در انتخابات اتحادیه شرکت نمایم. و از آن جا که زکات علم یاد دادن و آموزش دادن است بیست سال تحصیل و فعالیت در صنعت پلاستیک قطع بر یقین صرف هزینه برای کشور عزیزمان در بر داشته است که بر خود وظیفه و واجب می دانم هر آن چه که به عنوان علم و تجربه کسب نموده ام به عنوان ارمغانی در طبق اخلاص نهاده و جهت پیشبرد اهداف اتحادیه به تقدیم آن بپردازم.

در این راستا، عبدالرزاق کیانی، تحقق اهداف عالیه اتحادیه را تنها منوط به تصمیمات  اعضای اصلی هیئت مدیره نمی داند، بلکه، رای و نظر تمامی اعضاء و فعالین صنعت پلاستیک را در پیشبرد اهداف اتحادیه مثمر ثمر و نافذ می داند.

کیانی،‌توسعه صادرات، تشکیل کمیته های آموزشی، استفاده و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، بهره جستن از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در اتحادیه، ائتلاف میان هیئت مدیره و اعضاء صنعت پلاستیک برپایه هم اندیشی،ایجاد تعامل و ارتباط میان علم و صنعت ( تلفیق علم و صنعت )، حمایت از تولید و رونق تولید، اشتغال زایی، برگزاری همایش ها و دعوت از فعالین با تجربه و موفق این صنعت به منظور انتقال تجارب خویش به دیگر فعالین حوزه پلاستیک ،تاسیس هنرستان پلاستیک را اهم برنامه هایی معرفی کرد که در دوره ی پیش روی اتحادیه صنعت پلاستیک اعمال خواهد کرد، که حصول و دستیابی به این برنامه ها را در حضور یکپارچه و گسترده اعضاء صنعت پلاستیک در زمان برگزاری انتخابات می داند.

وی، هم چنین اذعان داشت در صورت اعمال مدیریت صحیح در اتحادیه، می توان تهدیدها را تبدیل به فرصت نمود و با انجام عارضه یابی بر پایه تحلیل و ارزیابی عملی و زیر بنایی، به تغییر نگرش ها و اتخاذ تصمیمات درست دست یافت.

عبدالرزاق کیانی، گفت: در صورتی که اعضاء صنف پلاستیک انتخاب و گزینش کاندیداها را بر اساس مطالعه و شناخت دقیق، انجام دهند بی شک به توسعه صنعت خویش کمک شایان و قابل توجهی می کنند.

وی، در انتها با آرزوی برگزاری انتخاباتی سالم که فراخور و متناسب شان و ارزش کاندیداها و اعضای این صنعت باشد، بار دیگر بر همکاری، همفکری و هم اندیشی تمامی فعالین حوزه پلاستیک تاکید مجدانه ای نمودو به نقش اتحادیه در جهت توسعه اقتصادی صنعت پلاستیک و به تبع آن، توسعه اقتصادی کشور، مهر تاییدی دوباره زد.

در پایان از تمامی اعضائ اتحادیه پلاستیک تقاضا دارم برای رای خود ارزش قائل شده و با انتخاب افراد اصلح و شایسته نقش خودرا در پیشبرد هرچه بهتر اهداف آینده اتحادیه پلاستیک به خوبی ایفا نمایند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *