امضا تفاهم نامه بین پتروشیمی شازند و ماشین سازی اراک

عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی پارس
جولای 8, 2018
700 نیروی مازاد در پتروشیمی آبادان
جولای 11, 2018

امضا تفاهم نامه بین پتروشیمی شازند و ماشین سازی اراک

با حضور مدیر عامل پتروشیمی شازند مهندس ابراهیم ولدخانی و مهندس جعفر صفری مدیر عامل ماشین سازی اراک امضای تفاهم نامه همکاری بین دو شرکت برای ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت پتروشیمی شازند برگزار شد.
با حضور مدیر عامل پتروشیمی شازند مهندس ابراهیم ولدخانی ومهندس جعفر صفری مدیر عامل ماشین سازی اراک جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین دو شرکت برای ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت پتروشیمی شازند برگزار شد.

این تفاهم نامه در سال حمایت از تولید ملی با حضور رسانه های استان و سازمان صدا وسیما به امضا رسید.
در ابتدای این جلسه مهندس ولدخانی ضمن خیر مقدم حضور مدیر عامل ماشین سازی اراک بیان کرد: صنایع نفت وگاز و پتروشیمی که از صنایع اصلی کشور است و نقطه محرک اقتصاد کشور محسوب می گردد، متاسفانه در سنوات گذشته به دلیل فشارهای کشورهای خارجی امکان استفاده از تکنولوژی در این صنعت بسیار محدود شده و حتی در بعضی موارد ناممکن گردیده است. برای اینکه بتوانیم بر این فشارها غلبه کنیم تصمیم بر این گرفته شد تا از تولیدات داخل استفاده گردد.شرکت ماشین سازی یکی از شرکتهای توانمند کشور است که در حوزه های مختلف نفتی، گازی و تجهیزات دارای تخصص می باشد،ماشین آلات و ابزاری در اختیار دارد که حتی در خارج از کشور هم مشاهده نکردیم. بعد از اجرای برجام به هر حال یک روزنه امیدی در صنعت بوجود آمده بود که حداقل در چارچوب اعتبار اسنادی کوچک و یا به صورت خرید مستقیم از تولید کنندگان خارجی توانستیم بخشی از مایحتاجمان را به دست آوریم و تامین کنیم ولی با خارج شدن آمریکا از برجام متاسفانه روز به روز این حلقه تنگتر می شود.

منبع:پایگاه خبری تی نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *