ایتالیایی ها در مکزیک مجتمع تولید بایو پلیمر می سازند

عضو اتاق تهران: صنعت پتروشیمی یک صنعت پایدار با ارزش افزوده بالا است
فوریه 23, 2019
دومین بیانیه ائتلاف برای فردا منتشر شد/مسئولیت اتاق نهم در رابطه با اعضا چیست؟
فوریه 25, 2019

ایتالیایی ها در مکزیک مجتمع تولید بایو پلیمر می سازند

ایتالیا و مکزیک برای ساخت یک مجتمع تولید بایو پلیمرهای پلی هیدروکسی آلکانوات (PHA) توافق کردند.

 

به گزارش ایرانیان پلاست به نقل از نیپنا یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت ایتالیایی بایو-آن (Bio-on)، تولیدکننده انواع بایوپلاستیک، به تازگی قراردادی را با شرکت اینووا ایماخن (Innova Imagen) مکزیک، برای ساخت یک مجتمع تولید بایو پلیمرهای پلی هیدروکسی آلکانوات (PHA) امضاء کرد.

بر اساس اعلام مقامات دو شرکت در تاریخ 19 فوریه، شرکت بایو-آن، مستقر در بولونیا ایتالیا، و اینووا ایماخن قرار است یک مجتمع تولید بایو پلیمر پلی هیدروکسی آلکانوات را عمدتا با هدف تامین نیاز صنایع منسوجات و مد (textile and fashion industry) احداث کنند.

در این بیانیه به مکان ساخت مجتمع جدید اشاره ای نشده است. شرکت اینووا ایماخن یک تولیدکننده لباس و شرکت بازرگانی مستقر در مونته ری (Monterrey) مکزیک است. این شرکت یکی از واحدهای زیرمجموعه شرکت تولیدکننده پوشاک سازگار با محیط زیست هایمز (Himes LLC)، مستقر در آستین تگزاس، به شمار می رود.

قرارداد یادشده لایسنسی 18 ماهه را به اینووا ایماخن واگذار می کند که بر اساس آن قادر خواهد بود از فناوری تولید پلی هیدروکسی آلکانوات شرکت بایو-آن بهره گیرد. ارزش این قرارداد 50 میلیون یورو است.

روهلیو هایمز، از بنیانگذاران شرکت هایمز، عنوان کرد: این فناوری که بایو-آن آن را در سطح صنعتی توسعه داده، در شرایطی که آلودگی ناشی از پلاستیک ها و تاثیر مخرب آن بر سلامت انسان به مشکلی جهانی تبدیل شده است؛ بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *