برنامه ریزی کانادا برای تنوع تولید محصولات پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی منتهی به روز یکشنبه (4 آبان الی 12 آبان 98)
اکتبر 26, 2019
شنبه 11 آبان نوبت دوم مجمع عمومی تعاونی صنایع پلاستیک تهران برگزار می گردد
اکتبر 30, 2019

برنامه ریزی کانادا برای تنوع تولید محصولات پتروشیمی

کانادا به منظور پیشبرد طرح متنوع سازی فعالیت های پتروشیمی برنامه دارد یک میلیارد و 100 میلیون دلار دیگر برای اجرای این طرح اختصاص دهد.

دولت محلی آلبرتا کانادا در حال پیشبرد طرح متنوع سازی فعالیت های پتروشیمی (Petrochemicals Diversification Program) این استان است.

دیل نلی، عضو شورای قانونگذاری آلبرتا که همچنین معاون وزیر گاز طبیعی نیز است، به تازگی اعلام کرد: طرح یادشده در ابتدا از سوی حزب دموکراتیک جدید (NDP) کانادا کلید خورد و برنامه داریم یک میلیارد و 100 ملیون دلار دیگر نیز به پروژه متنوع سازی تزریق کنیم.

این برنامه با ارائه تسهیلات سلطنتی (royalty credits) به شرکت هایی که تاسیسات تبدیل خوراک اتان، متان و پروپان به محصولاتی مانند انواع پلاستیک، پارچه و کود شیمیایی می سازند، پروژه های بزرگ مقیاس تامین اعتبار شده از سوی بخش خصوصی را حمایت می کند

نلی می گوید: فعالیت های تولیدی و عملیات صنایع پایین دستی و پتروشیمی می توانند بهبودی چشمگیر را برای اقتصاد آلبرتا به ارمغان آورند و این صنایع همچنین نقشی مهم و کلیدی را در جذب سرمایه های خارجی به این استان ایفا می کنند.

حزب محافظه کار متحد (UCP) دولت محلی آلبترا همچنین در تاریخ چهارشنبه 23 اکتبر اظهار داشت که آن ها دو طرح سابق حزب دموکراتیک جدید را کنسل می کنند. یکی از این دو طرح پروژه 500 میلیون دلاری زیرساخت های خوراک پتروشیمی و دیگری پروژه یک میلیارد دلاری برای ارتقاء جزئی نفت خام به کمک توسعه دهنده های نفت (oil developers) است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *