بومی سازی ساخت پلاستیک های پیشرفته و محصولات پدافند غیرعامل انجام شد

افزایش سهم پتروشیمی در صادرات صنعتی کشور
ژوئن 30, 2018
تهدیدها و فرصت‌ها برای صنعت پتروشیمی
جولای 3, 2018

بومی سازی ساخت پلاستیک های پیشرفته و محصولات پدافند غیرعامل انجام شد

پلاستیک های پیشرفته و محصولات پدافند غیر عامل محصولاتی استراتژیک در زنجیره صنعت هر کشور هستند و بومی سازی این محصولات در کشور دارای مزایای بسیاری است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمک به توسعه و بومی سازی دانش فنی و ساخت پلاستیک های پیشرفته و محصولات پدافند غیر عامل یکی از اقدامات مهمی است که می تواند صنایع را بی نیاز از واردات این محصولات کند. شرکت تحقیقاتی و تولیدی و صنعتی کرانگین از دانش بنیان هایی است که در این زمینه فعال بوده و تا کنون بیش از 40 نوع محصول تولید و به بازار عرضه کرده است. علی احمدی مدیر عامل این شرکت فناور با بیان اینکه این شرکت در زمینه ایجاد دانش فنی و ساخت محصولات شیمیایی و پلیمری در چهار گروه فعال است اظهار کرد: پلیمرهای بهینه شده برای مصارف مختلف، رنگهای ضد خوردگی و پوشش های صنعتی، مواد پلیمری و شیمیایی مورد مصرف در صنعت ساختمان و سایر صنایع و محصولات تاخیر انداز شعله این چهار گروه هستند.
وی ادامه داد: ساخت پلاستیک های پیشرفته طی فرایندهای اکستروژن یکی از روش های منحصر به فرد در ساخت محصولات جدید می باشد که به واسطه سربار انرژی و سرمایه ثابت اندک،سرعت نصب و راه اندازی بالا، همچنین تولیدات متنوع از مزیت نسبی بسیار مطلوبی جهت رقابت با محصولات تولیدی به روش های متداول برخوردار می باشد و هم اکنون چندین خانواده از این محصولات در این شرکت تولید می شود.

منبع:تی نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *