تاثیر ظاهری بسته‌بندی در افزایش فروش نوشیدنی ها

افت ۵ درصدی عرضه‌ها و ۱۵ درصدی تقاضا در تالار محصولات پلیمری
می 25, 2019
تصمیم و بخشنامه جدید بانک مرکزی برای واردکنندگان
می 25, 2019

تاثیر ظاهری بسته‌بندی در افزایش فروش نوشیدنی ها

یکی از عوامل موثر و تاثیر گذار در روند فروش ، بازاریابی و مارکتینگ یک بیزینس ، طراحی مفهومی و تاثیر گذار آن محصول می باشد.

طراحی و بسته‌بندی نوشیدنی در ایجاد یک هویت بصری و نام تجاری و همچنین در افزایش خرید محصول موثر است. طرح و نوشته‌های روی بسته‌بندی نیز نظر مخاطب را به نوشیدنی جلب خواهد کرد

طراحی بسته‌بندی برای محصولات لبنی ارائه شده که از ظاهر فیزیکی گاو الهام گرفته است. این بسته‌بندی برای محصول شیر توسط  Muhammet Uzuntas طراحی شده است و به شکلی کاملا ساده و اما جالب توجه انجام گرفته و از ظاهر و آناتومی گاو استفاده کرده است. پایه های کوچکی برای ایستایی بطری در نظر گرفته شده که در ذهن مصرف کننده پستان گاو را تداعی می‌کند. با نگاهی گذرا به این بسته‌بندی، به سادگی، نوع محصول داخل آن قابل حدس است و این خود نشانی از کاربردی بودن طرح است. طرح و نوشته‌های روی بسته هم تا حد امکان ساده در نظر گرفته شده‌اند تا نظر مخاطب را به چیزی جز هدف اصلی طرح و شکل بطری جلب نکنند.

این طراحی بسته‌بندی شیر همچنین برای ایجاد یک هویت بصری و یک نام تجاری به خوبی عمل می‌کند تا زمانی که یک مصرف کننده به فروشگاه مواد غذایی و نوشیدنی می‌رود، این محصول به راحتی قابل شناسایی باشد و افزایش خرید محصول تکرار شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *