توسعه زیرساخت های صادراتی آمریکا برای صادرات پلی اتیلن

زمان دور دوم انتخابات اتحادیه پلاسیتک تهران مشخص گردید
اکتبر 15, 2019
قیمت پایه محصولات پتروشیمی منتهی به روز یکشنبه (28 مهر الی 5 آبان 98)
اکتبر 20, 2019

توسعه زیرساخت های صادراتی آمریکا برای صادرات پلی اتیلن

آمریکا در پی رشد تولید و صادرات پلی اتیلن خود ساخت تاسیسات صادراتی جدید در دو بندر ساحل شرقی ایالات متحده را آغاز می کند.

بنا بر اعلام شرکت لجستیکس رزین منطقه هیوستون (Houston-area resin logistics)، در پی رشد تولید و صادرات پلی اتیلن آمریکا، شرکت ای اند ار لجستیکس (A&R Logistics) به تازگی از برنامه خود برای ساخت تاسیسات صادراتی جدید در دو بندر ساحل شرقی ایالات متحده (US East Coast) خبر داد.

این شرکت در نظر دارد یک تاسیسات صادراتی جدید با ظرفیت بسته بندی تا سقف 43 هزار و 91 تن در ماه را، در بندر ساوانا (Savannah) واقع در ایالت جورجیا، تا اواخر سال آینده میلادی راه اندازی کند. این تاسیسات که در زمینی به مساحت 2 میلیون فوت مربع به بهره برداری می رسد، قادر به توسعه ظرفیت بسته بندی به 172 هزار و 365 تن در ماه است.

این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که ای اند آر لجستیکس اعلام کرد به دنبال راه اندازی یک تاسیسات بسته بندی رزین جدید با ظرفیت سالانه یک میلیون تن در نزدیکی بندر چارلستون (Port of Charleston) در کارولینای جنوبی است. انتظار می رود تاسیسات یادشده در سه ماهه چهارم سال 2020 میلادی به بهره برداری برسد.

این تاسیسات با ظرفیت 43 هزار و 91 تن آغاز به کار می کند و قادر به توسعه ظرفیت تا سقف 86 هزار و 182 تن در ماه خواهد بود.

ایالات متحده قرار است تا سال 2020 میلادی بیش از 13 میلیون و 670 هزار تن ظرفیت جدید تولید پلی اتیلن ایجاد کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *