جلسه مشترک انجمن تولیدکنندگان مستربچ و انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان وبحث وبررسی توان تولید ماشین آلات داخلی

دیدار مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با کارکنان دفتر صنایع پایین دستی
دسامبر 17, 2019
کاهش ارزش سهام پتروشیمی‌های آسیا
دسامبر 18, 2019

جلسه مشترک انجمن تولیدکنندگان مستربچ و انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان وبحث وبررسی توان تولید ماشین آلات داخلی

به گزارش خبرنگار ایرانیان پلاست و به نقل از روابط عمومی انجمن تولید کنندگان مستربچ وکامپاند جلسه ای مشترک بین انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و انجمن تولیدکنندگان مستربچ برگزار گردید.که این جلسه به دعوت هیات مدیره انجمن  مستربچ انجام شده بود.

در این جلسه توان تولید اعضای انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان در تولید ماشین های اکسترودر دو مارپیچ مورد بررسی قرار گرفت. یروس ابراهیمی ریاست هیات مدیره انجمن صنفی ماشین سازان، با تاکید بر پیشرفت صنعت ماشین سازی طی 5 سال آینده، خواستار کمک اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در این امر مهم برای کشور شد. در عین حال وی با تاکید بر اینکه ممنوعیتی در واردات ماشین آلات کامپاندینگ وجود ندارد و با پرداخت هزینه گمرکی امکان آن وجود دارد، مباحث مطرح شده مبنی بر ممنوعیت واردات ماشین آلاتی که ساخت داخل دارند را رد کرد.

مدبری از اعضای هیات مدیره انجمن ماشین سازان، با تاکید بر آن که هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان منافع اعضای خود را همواره مد نظر دارد به هیچ توافقی دال بر واردات ماشین آلات تن نخواهد داد. وی از ثبت توان ماشین سازی کشور در سامانه توانمندی ها و اعلام نیازمندی های ایران http://www.,tavaniran.ir سخن گفت.

اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران درخواست های خود را به طور مشخص در مورد نوع ماشین مورد نیاز مطرح ساختند و توان تولید انجمن صنفی کارفرمایی را به چالش کشیدند.

در این جلسه پیشنهاد انعقاد یک تفاهم نامه میان دو انجمن مطرح شد که مطابق این تفاهم نامه نیازهای اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، اعلام و مورد بررسی کارشناسان دو انجمن قرار گیرد تا برآوردی دقیق از امکان ساخت داخل ماشین آلات تحصیل گردد.

طبق گفته آقای مهندس کوشکی رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ در این جلسه مقرر گردید که اعضای هیات مدیره انجمن کارفرمایی ماشین سازان در آینده ای نزدیک توان تولید خود در زمینه ساخت ماشین آلات کامپاندینگ را به صورت مکتوب به انجمن مستربچ اعلام نمایند تا تکلیف ساخت و یا عدم ساخت این مدل ماشین آلات در وزارت صنایع و ثبت سفارش آن جهت واردات مشخص گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *