دیدار مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با کارکنان دفتر صنایع پایین دستی

افزایش زمان ثبت سفارش به ٢٠ روز
دسامبر 17, 2019
جلسه مشترک انجمن تولیدکنندگان مستربچ و انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان وبحث وبررسی توان تولید ماشین آلات داخلی
دسامبر 17, 2019

دیدار مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با کارکنان دفتر صنایع پایین دستی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در تنظیم بازار و مدیریت عرضه سالانه حدود 5 میلیون تن محصول در بورس کالا از نقش تعیین کننده ای برخوردار است.

بهزاد محمدی امروزسه شنبه(26آذرماه) در دیدارصمیمانه با رییس و کارکنان  دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با تاکید بر اهمیت وحساسیت این واحد در ارتباط میان مجتمع های پتروشیمی و بخش های پایین دستی صنعت گفت: مدیریت وکارکنان دفتر توسعه صنایع پایین دستی با تلاش صادقانه و مستمر همواره یکی از پرکارترین و مهمترین واحد های NPC هستند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افزود: نقش تاثیرگذار دفتر توسعه صنایع پایین دستی سبب شده است تا شاهد بازاری شفاف باشیم و مدیریت عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی با توجه به همکاری و تعامل میان این دفتر با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بورس کالای ایران و نیز ارتباط مستمر با نهادهای نظارتی اکنون به نحو مطلوبی در حال انجام است.

وی در خصوص نقش و مسئولیت های دفتر صنایع پایین دستی گفت: فعالیت های جاری باید به صورت علمی وتخصصی انجام شود تا کیفیت بالاتری محقق شود و درباره  فعالیت های دیگر این دفتر نیز باید پروژه های تعریف شده تکمیل وبه نتیجه برسد ومطالعات وارزیابی های دقیق صورت گیرد .

محمدی تصریح کرد: مطالعه و رصد دقیق تحولات بین المللی در بازار های جهانی باید با جدیت انجام شود تا برنامه ریزی های انجام شده برای عرضه و تقاضا و نیز صادرات تحقق یابد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *