رکورد تولید و فروش داخلی PET در صنعت پتروشیمی شکسته شد

تبدیل پلاستیک به ماده اولیه سلول سوختی هیدروژنی
دسامبر 13, 2019
تشکیل بانک پلاستیک در کانادا
دسامبر 14, 2019

رکورد تولید و فروش داخلی PET در صنعت پتروشیمی شکسته شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به ثبت رکورد فروش هفتگی و تولید در این مجتمع زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات، اعلام کرد: صادرات محصولات پت بطری و نساجی ایران از سرگرفته شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه در معاملات بازار بورس حدود 15 هزار و 114 تن محصول به خریداران داخلی عرضه شده است، تصریح کرد: در کنار ثبت رکورد فروش، پتروشیمی شهید تندگویان امسال موفق به ثبت رکورد جدید تولید محصولات شده است.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تولید در پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال، اظهار داشت: چهار ماه از ماه‌های سال‌جاری امکان تولید بیش از 100 هزار تن محصول به ثبت رسیده که مهرماه امسال بالاترین میزان تولید ماهانه در تاریخ پتروشیمی تندگویان به میزان بالغ بر 110 هزار تن محصول به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ازسرگیری صادرات محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات ایران، یادآور شد: با اخذ مجوز و پس از تامین نیازهای داخلی از آبان ماه امسال صادرات محصولات از سرگرفته شده که می‌تواند به افزایش ارزآوری برای اقتصاد کشور در شرایط فعلی بین‌المللی کمک کند.

قاسمی شهری با بیان اینکه هم اکنون حدود 20 گرید محصول در پتروشیمی تندگویان تولید می شود، افزود: تا پایان امسال تولید تجاری سه گرید جدید با هدف متنوع‌سازی سبد محصولات زنجیره پلی اتیلن ترفتالات در دستور کار قرار گرفته ضمن آنکه برای سال آینده هم تولید دو گرید جدید در برنامه قرار گرفته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *