سری جدید ماشین آلات کراس مافای (KraussMaffei) باکیفیت آلمانی و چابکی چینی

هدف گذاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای تولید کاتالیست های پرمصرف متانول، پلی اتیلن و پلی پروپیلن
می 2, 2019
شرکت های ایتالیایی برای تداوم همکاری با صنعت پتروشیمی ایران ابراز علاقه مندی کردند
می 4, 2019

سری جدید ماشین آلات کراس مافای (KraussMaffei) باکیفیت آلمانی و چابکی چینی

کراس مافای (KraussMaffei) دستگاه تمام الکترونیک (برقی) خودبا نام (px agile)  را که یکی از برترین های دنیاست،در چاینا پلاست 2019 ارائه می دهد.در چاینا پلاست 2019،کراس مافای برای اولین بار ،از دستگاه قالب گیری تزریقی تمام الکترونیکی خود که به صورت بومی تولید شده پرده برداری می کند.

px Agile جدید برای نیازهای بازار چین طراحی شده است و در کارخانه ی سازنده ماشین سانمینگ واقع در استان فوجیان ،تولید می شود.

کراس مافای باتوجه به یک برنامه ریزی خاص در انبار کردن ماشین آلات ،تحویل سریع ماشین های استاندارد را ممکن می سازد.این دستگاه ها برای تمام آپشن ها آماده سازی می شوند که به بهبود و ارتقاء آسان و سریع آنها  می انجامد ، ماشین آلات سفارش داده شده با آپشن های بیشتر نیز برای تحویل در عرض چهار تا شش هفته در دسترس مشتریان قرار دارد و سرعت بالا در خدمات رسانی از دیگر ویژگی های این برنامه ریزی خاص است.

((کیفیت آلمانی با چابکی چینی همراه است))

کراس مافای برای فروش این ماشین آلات شرایط بسیار جذابی قرار داده که برخی از آنها شامل: برنامه های اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت و با شرایط راحت پرداخت می باشد.

px Agile دارای ژن واصالت آلمانی است که مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیتی و حاصل دهه ها سال تجربه که در واحد طراحی مربوط به سری px  که در آلمان طراحی شده ساخته شده است

px Agile 160 ,px Agile 80     یک انتخاب عالی برای تولید قطعات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی ، صنایع خودرو ،بسته بندی و پزشکی است.

کراس مافای دو محصول px  Agile 160 , px Agile 80  را با فشار قالب  800 تا 1600    (KN)درنمایشگاه چاینا پلاست عرضه می کند.

هردو دستگاه px  Agile 160 , px Agile 80   مجهز به رباط خطی (LRX Agile)   جدید از شرکت کراس مافای هستند که دارای برنامه های کاربردی و ساده است که برای همه ی دستگاه ها ی قالب گیری تزریقی مناسب است ، سه سطح برنامه  وجود دارد که حتی برای مبتدیانی که تازه شروع به کار کرده اند هم آسان و سریع است .

قابل ذکر است که این برند باریشه در حال حاضر در ایران نمایندگی دارد و مدیریت آن بر عهده آقای هرویک یاریجانیان می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *