شرکت Eastman تکنولوژی تجدید کربن را برای بازیافت زباله های پیچیده پلاستیک توسعه می دهد

140 تکنولوژی و نوآوری جدید با شعار ((نوآوری کلید آینده است)) در چایناپلاست 2019
آوریل 17, 2019
مصاحبه با آقای محمد عیوضی نایب‌رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی
آوریل 20, 2019

شرکت Eastman تکنولوژی تجدید کربن را برای بازیافت زباله های پیچیده پلاستیک توسعه می دهد

close up of a Recycling plastic

به گزارش ایرانیان پلاست مجموعه Eastman در سال1920 در شهر کینگزپورت تنسی ایالات متحده امریکا تاسیس شد، استمن به تازگی اعلام کرد که یک نوآوری به نام فناوری نوسازی کردن کربن که قادر است بازیافت برخی از پیچیده ترین ضایعات پلاستیک ، از جمله پلاستیک های غیر پلی استر وپلاستیک های مخلوط  که نمی توان با استفاده از تکنولوژی های بازیافت متعارف بازیافت شوند دست یافت.

تکنولوژی تجدید کربن ازضایعات پلاستیکی به عنوان ماده اولیه استفاده می کند وآن را به مولوکولهای ساده تبدیل می کند؛ این فرایند پلاستیک را اکسید می کند و در راندمان بسیار بالا آن رابه بلوک های اصلی ساختمان محصولات Eastman از جمله محصولات پیشرفته مواد و فیبرها که برای صنعت بسته بندی ،پارچه ها و بازارهای نهایی منسوجات بی بافت استفاده می شود تبدیل  کند. Eastman آزمایشهای مقدماتی را در سایت Kingsport  انجام داده وبرنامه های تجاری خود رادر سال2019 بااستفاده از دارایی های موجود ، برنامه ریزی می کند این موفقیت در توسعه یک روش جدید بازیافت، نمونه دیگریست از این که چگونه Eastman با سرمایه گذاری بر مقیاس و یکپارچه سازی آن  راه حل های پایدار به جهان ارایه می دهد.

این شرکت در حال بررسی مشاغل تجاری برای تولید با استفاده مخلوطی از ضایعات پلاستیکی است که ازطریق تکنولوژی تجدید کربن در مقایس تجاری بازیافت می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *