لغو ممنوعیت استفاده از پلاستیک در ایالتهای آمریکا برای مهار کرونا

نقش پلاستیک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و آغاز عصر پلاستیک
آوریل 14, 2020
نامه انتقادي خانه صنعت و معدن تهران از تبلیغات علیه پلاستیک ها و تغيير نام روز ٢١تيرماه
آوریل 19, 2020

لغو ممنوعیت استفاده از پلاستیک در ایالتهای آمریکا برای مهار کرونا

مقامات برخی ایالتها و شهرهای ایالات متحده، ممنوعیت استفاده از پلاستیکهای یکبار مصرف را برای مهار ویروس کرونا لغو و یا به تعویق انداخته اند.

سانفرانسیسکو از 22 آوریل ، روز زمین تا 15 ژانویه 2021 ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را به تعویق انداخته است. مقامات شهری با صدور حکمی ممنوعیت خرید کیسه های مواد غذایی ، لیوان ها و سایر موارد قابل استفاده در فروشگاه ها را به عنوان یک اقدام علیه انتشار COVID-19 به تعویق انداختند.

فرماندار ایالت نیوهمپشایر دستور داده است که هم اکنون خرده فروشان فقط کیسه های خرید پلاستیکی یا کاغذی یکبار مصرف را دراختیار مشتریان خود قرار دهند. مقامات ایالت ماساچوست نیز ممنوعیت ایالتی استفاده فروشگاه های داخلی از کیسه های یکبارمصرف را لغو کردند.

این در حالی است که صنعت پلاستیک ایالات متحده از این اقدامات حمایت می کند. انجمن صنعت پلاستیک معتقد است که در مورد محدودیت ها و کاربردهای بهداشتی ، پلاستیک های یکبار مصرف مناسب هستند. با این حال، چندین گروه محیط زیست این اقدامات را لابی کردن منافع تولید کنندگان کیسه های پلاستیکی می دانند که سعی در استفاده از بحران مراقبت های بهداشتی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *