مرتضی ترکمنی و رونمایی از طراحی و ساخت سه محصول جدید مجتمع صنعتی ام تی سی

نامه اعتراضی انجمن همگن پلاستیک استان تهران بابت افزایش بی رویه تعرفه ماشین آلات وارداتی
می 5, 2020
تولید محصولات پتروشیمی کره ای تحت تاثیر کرونا
می 11, 2020

مرتضی ترکمنی و رونمایی از طراحی و ساخت سه محصول جدید مجتمع صنعتی ام تی سی

با سلام و احترام خدمت تمام تولیدکنندگان و صنعت گران زحمت کش کشور

سال جدید را  تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 99 برای همه ی دوستان سرشار از سلامتی و رزق و  روزی باشد.

مجموعه ام تی سی به لطف خدا و حمایت مشتریان وفادارش توانست 30 ساله شود و از این موضوع قلبا خوشحال هستم و بسیار بسیار از تولیدگنندگان و همکاران عزیزم سپاسگزارم که ما را در این امر یاری کردند.

سال 98 سال سخت و پر از استرس و ناملایمت ها برای تمام فعالان بود که امیدوارم همه از این مشکلات موفق و پیروز فائق آمده باشند.

مجتمع ام تی سی با توجه به اهدافی که از قبل مشخص شده بود سعی بر آن داشت تا بتواند نیاز فعلی و مشکلات روز تولیدکنندگان را تامین و توجهی به شرایط تحریم نداشته باشد.طی تحقیقات 2 ساله بر روی مشکلات تولیدکنندگان محصولات را بروز رسانی کردیم و تعدادی از دستگاه های مورد نیاز این عزیزان در سبد تولیدی این مجموعه نبود که با پشتکار و یاری خداوند توانستیم چند محصول جدید را که فوق العاده کاربردی و نیاز مهم بود برای بازار هدف آماده و قابل عرضه کنیم.

اتفاق خوبی که در سال 98 برای این شرکت افتاده است بستن قرارداد تجهیزات جانبی با اروپای شرقی می باشد که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای تجهیزات بوده است.

در این جا از این رسانه معتبر در صنعت  پلاستیک به تمام تولیدکنندگان عزیز این نوید را خواهم داد که تمامی محصولات تولیدی این شرکت گارانتی بدون قید و شرط و گارانتی کارکرد محصولات را برای اطمینان بیشتر خرید ارائه می دهد و برای خدمات دهی محصولات هیچ محدودیتی چه آن قسمت از دستگاه که وارداتی است و چه آن قسمت که ساخته می شود را نداریم.

به امید فردایی مستقل تر برای کشور عزیزمان می کوشیم.

گفتگو با جناب آقای رضا ترکمنی مدیر مجتمع ام تی سی و توضیحات تکمیلی در رابطه با مسایل فنی محصولات جدید

امیدوارم محصولات این شرکت باعث پیشرفت صنعت پلاستیک شده باشد و گام کوچکی در این پیشرفت برداشته باشیم.

مجتمع ام تی سی در سال 98 با ارائه سه محصول جدید و پرکاربرد اعم از مواد کش پودر،گرمکن قالب روغن و مهم تر از همه دستگاه لیفت مواد(جابه جایی کیسه های مواد از طریق وکیوم)گام بلندی در از بین بردن مشکلات تولیدکنندگان برداشته است.

از دستگاه های جدید بیشتر برامون توضیح  بدهید؟

دستگاه لیفت مواد به علت آن که می تواند هم به سلامت پرسنل و هم در زمینه پیشرفت کارخانه های تولید کمک کند مورد توجه خیلی از کارخانه های مدرن قرارگرفته است.با استفاده از این دستگاه ها دیگر نیازی به بلند کردن کیسه های 25 کیلوگرمی مواد و جابه جایی آن با دست نمی باشد.

یکی از بزرگ ترین مشکلات در موضوع انتقال مواد،بحث انتقال مواد پودری به وسیله مواد کش می باشد که این شرکت با طراحی خاص و منحصر به فرد این مشکل را حل کرده و به راحتی انتقال مواد پودری را امکان پذیر ساخته است.نحوه کار این دستگاه با استفاده از فیلترهای خاص و تمیز کردن فیلترهای از طریق فشار بالا ی باد می باشد که خاص بودن جنس کاغذ های فیلتر این دستگاه را منحصر به فرد کرده است.

گرمکن قالب روغن برای مواردی که دمای مورد نیاز بیش از دمای نقطه جوش آب می باشد استفاده می شود. این دستگاه با پمپ مخصوص طراحی شده و می تواند در دمای 200 درجه سانتی گراد کار کند.

در سال 99 نیز این شرکت با اهداف بالا بردن تنوع محصولات خود و نیز از بین بردن بخشی از معضلات تولید 2 دستگاه جدید دیگر را نیز در سبد محصولات خود قرار دهد.این دو دستگاه شامل : 1-دوزینگ و اتوماتیک وزنی 2-گازگیر مداربسته

در آخر امیدوارم سال 99 برای تمامی ماشین سازان و تولید کنندگان سالی پر ازاتفاقات خوب و ثبات بازار باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *