مصاحبه با آقای سعید نریمانی مدیرعامل شرکت نریمان پلیمر آپادانا تولیدکننده پلی اتیلن واکس وانواع استابلایزرهای پی وی سی

سرمایه گذاری 200 میلیارد دلاری در صنایع پتروشیمی ایالات متحده
آوریل 7, 2019
تامین نیاز صنایع پایین دستی به پلی اتیلن
آوریل 8, 2019

مصاحبه با آقای سعید نریمانی مدیرعامل شرکت نریمان پلیمر آپادانا تولیدکننده پلی اتیلن واکس وانواع استابلایزرهای پی وی سی

در ابتدا خود و مجموعه خود را معرفی کنید و تاریخچه ی  مختصری از فعالیتهای خود را بیان بفرمایید؟

اینجانب سعید نریمانی مدیرعامل شرکت نریمان پلیمر آپادانا با سابقه 15ساله در صنعت پلیمر درزمینه ساخت ماشین آلات ،قالب و تولید محصولات پلیمری از جمله پروفیل، یوپی وی سی ،پلی وود ،ورق های فومیزه ،دیوار پوش و لوله های پی وی سی و همچنین تولید انواع افزودنیهای پی وی سی به همراه تیم واقعا بی نظیر و زحمت کش خود ( متشکل از جناب آقای دکتر عبادی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته پلیمر و آقایان بزرگمهر و کیانی در بخش تولید و همراهی دوست خوبم جناب آقای مهندس اکبری عزیز در زمینه بازرگانی و جناب آقای شمس در بخش اداری و مالی) شروع به فعالیت نمودم.

در فاصله کمتر از یکسال بعد از 2حادثه تلخ آتش سوزی ( که همین حادثه بدلیل تستهای مهم در تولیدات خاص بوده است )موفق به تولید محصولات ویژه  از لحاظ کیفیت (البته به گفته مشتریهای بی نظیر و بزرگمان ) در سطح کشور گشتیم.

انگیزه شما از انتخاب این فعالیت در این صنعت چه بوده است؟

هر انسانی قبل از اینکه متوجه شود واقعا رشته مورد علاقه اش چیست وارد یک شغل خواهد شد و از شانس بسیار خوبم اولین رشته فعالیت من پلیمر بود و آن هم در شرکت دوست خوبم جناب آقای علیرضا چاووشی در زمینه تولید ماشین آلات پلیمری مشغول به کار گشتم و با توجه به تولید ماشین آلات و محصولات پلیمری به فکر آن فرو رفتم که تولیدات افزودنیها را شروع نمایم زیرا کامل به خواسته تولیدکنندگان محترم پی وی سی و مستربچ واقف بودم.

عمده محصولات شما چه هستند؟

محصولات تولیدی این شرکت پلی اتیلن واکس های تخصصی جهت مصرف برای تولید کنندگان محترم مستربچ و تولید انواع استابلایزرهای پی وی سی می باشد.

از چه روشهای مدیریتی برای مجموعه تان استفاده کردید؟

پذیرفته ام که موفقیت از آن تیم است و شکست از آن مدیریت اگر هر مدیری براساس این جمله فعالیت کند موفق خواهد شد اگر تمامی پرسنل محیط کار را به عنوان محلی برای شکوفایی خود نگاه کنند آن شرکت به اوج خواهد رسید.

مهم ترین شاخص های موفقیت شما در این صنعت چه بوده است؟

موفقیت یک شاخص بیشتر ندارد و داشتن سرمایه بزرگ و خاص که قابلیت خرید ندارد و آن هم چیزی نیست به غیر از خانواده دلسوز ،پرمهر و زحمتکش شرکت

آیا صادرات هم دارید؟(در صورت صادرات لطفا نام کشور را ذکر کنید)

حالا که تا اینجا همه چیز را صادقانه گفتم دوست دارم این سوال را هم صادقانه جواب بدهم.بله به کشور چین و هند فقط صادرات داشته ایم و در حال رایزنی برای صادرات به ایتالیا هستیم که امیدوارم مشکلات قانونی صادرات به زودی حل شود.

با چه مشکلات و محدودیت هایی در این صنعت مواجه هستید؟

بیرون زتونیست هرآنچه در عالم هست                    ازخود بطلب هرآنچه خواهی که توئی

در دنیا فقط یک مشکل وجود دارد آن هم ذهن انسان است.

اعتقاد شما به تبلیغات و برند سازی چیست؟

برند سازی یک اصل مهم در هر سازمان می باشد ولی روش شرکت نریمان پلیمر متفاوت است بیشتر از متمرکز شدن روی تبلیغات برتولید، بر نیاز مشتریان تمرکز کرده ایم تا آنها مارا برند اعلام کنند نه تبلیغات ما

در پایان چنانچه نکته ای باقی مانده یا پیامی برای همکاران و مخاطبین خود دارید، بفرمایید.

 

تمامی تولیدکنندگان محترم در تمامی صنایع که از دیدگاه من مقدس ترین انسانها هستند را در شرایط موجود دعوت به صبرو شکیبایی میکنم.

و به آنها توصیه میکنم سعی بر افزایش دانش خود برای پشت سر گذاشتن این مقطع حساس از فعالیت خودرا داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *