مهندس بیوک صحاف امین: اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند پایه های علمی و فنی بالایی دارند

دلال‎بازی پتروشیمی‎ها تمامی ندارد/۸۰ درصد صنعت پتروشیمی در دست دولت
سپتامبر 17, 2018
نشریه مدیریت نوین در راستای تکمیل و ارتقاء ارائه خدمات مدیریتی به کارفرمایان و کارآفرینان ارزشمند
سپتامبر 22, 2018

مهندس بیوک صحاف امین: اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند پایه های علمی و فنی بالایی دارند

انجمن مستربچ و کامپاند یکی از انجمن هایی هست که توان فنی و علمی بالایی دارد و با همایش هایی که در سالیان اخیر برگزار کرده نشان داده و امیدواریم در آینده موفقیت های بیشتری در این راه کسب کند.

به گزارش انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، رئیس هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران بیان کرد اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند از توانمندی های بالایی برخوردار هستند. در ادامه، مختصری از مصاحیه اختصاصی ایشان آمده است.

من فکر می کنم با توجه به اینکه شرکت هایی که در انجمن مستربچ عضو هستند و فعال می باشند در پایه های علمی و مسائل مختلف فنی، خیلی امکانات و ظرفیت های مختلفی دارند که می تواند در ارز آوری بیشتر و شکوفایی صنعت مستربچ و کامپاند کمک بیشتری کنند. ما در شرکت های مربوط به خودمان تولیداتی که داریم که همیشه در توسعه و بهبود محصولاتمان از تجربیات انجمن مستربچ و کامپاند استفاده کردیم. حتی سخت ترین مسائل فنی در زمینه های کامپاندینگ را از طریق مهندسی معکوس و شرکت های دارای بار علمی بالا توانستیم انجام دهیم و این مطلب است که می تواند برای آینده این صنعت مورد نظر قرار گیرد و با توجه به اینکه ارزش محصولات پلیمرهای مهندسی شده به چندین برابر مواد خام است، ظرفیت های زیادی وجود دارد و ما باید این این بخش را تقویت کنیم. به نظر من انجمن مستربچ و کامپاند یکی از انجمن هایی هست که توان فنی و علمی بالایی دارد و با همایش هایی که در سالیان اخیر برگزار کرده نشان داده و امیدواریم در آینده موفقیت های بیشتری در این راه کسب کند. ما خودمان باید بشینیم و در انجمن های مختلف فکر کنیم که چه راه هایی برای نفوذ به بازارهای هدف و ایجاد ارزش افزوده بیشتر داریم و به دنبال آن برویم. انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند یکی از انجمن هایی است که می تواند در این راه موقعیت های بیشتری داشته باشد تا به اینجا هم همینطور بوده است و در پایان امیدوارم همه آقایان در این رشته موفق باشند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *