پیش بینی رشد بازار پلی اورتان در آمریکای لاتین تا سال 2025

رونمایی از تکنولوژی جدید شرکت kautex در نمایشگاه چاینا پلاست2019
آوریل 15, 2019
جایزه اصلی رقابتهای ((پلاستیک برای زندگی)) را شرکت جنرال موتورز بدست آورد
آوریل 16, 2019

پیش بینی رشد بازار پلی اورتان در آمریکای لاتین تا سال 2025

 

به گزارش ایرانیان پلاست به نقل از نیپنا ، جن بوبرل، معاون رئیس شرکت صنایع شیمیایی هانتسمن پالی یورتینز (Huntsman Polyurethanes)، ضمن پیش بینی رشد بازار پلی اروتان در آمریکای جنوبی ظرف سال های آتی، عنوان کرد: انتظار می رود چهار فاکتور که یکی از آن ها انقلاب گاز شیل است، صنعت پلی اورتان (polyurethane) را در دهه 2020 میلادی متحول سازد.

وی که در رویداد یو-تک لاس آمریکاس (UTech Las Americas) در مکزیکو سیتی سخن می گفت، افزود: نوآوری، تمایل و ترجیح مشتریان همچنان مهمترین محرک های تقاضا در بازار این محصول خواهد بود. اما چشم انداز در حال تغییر است. صنعت فرآوری پلی اورتان به سوی بلوغ می رود و شاهد ادامه یافتن تقویت و تثبیت این بخش هستیم.

بوبرل ادامه داد: انقلاب گاز شیل در آمریکا را می توان اولین فاکتوری دانست که به رشد بازار این محصول کمک می کند. این اتفاق هزینه تولید محصولات پتروشیمی در منطقه گلف کوست ایالات متحده را به میزان چشمگیری کاهش داده است.

معاون رئیس شرکت هانتسمن پالی یورتینز همچنین یادآور شد: پیش بینی منابع صنعتی نشان می دهد که تولید گاز شیل تا سال 2025 میلادی همچنان افزایش یابد. سپس انتظار می رود سطح تولید به میزان معینی برسد و تا سال 2040 میلادی ثابت باقی بماند.

بوبرل برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های جدید با هدف تولید کلر-آلکالی (chlor-alkali)، متیل دی فنیل دی ایزوسیانات (MDI) و پروپیلن اکساید (propylene oxide) در منطقه گلف کوست ایالات متحده را خبر خوبی برای صنعت رو به رشد پلی اورتان آمریکای لاتین دانست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *