کاهش فعالیت خریداران و فروشندگان پلی پروپیلن (PP) دراروپا

افزایش 13 درصدی تولید و فروش شرکت پلی پروپیلن جم
دسامبر 24, 2019
برگزاری اولین کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی در هتل المپیک تهران
دسامبر 25, 2019

کاهش فعالیت خریداران و فروشندگان پلی پروپیلن (PP) دراروپا

خریداران انتظار دارند که بازار در سال 2020 میلادی شرایط مطلوبی داشته باشد و پیش بینی می شود که خریداران خرید خود از بازارهای تک محموله را افزایش دهند.

در آستانه آغاز تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی، خریداران و فروشندگان پلی پروپیلن (PP) در اروپا فعالیت‌های خود را کاهش داده‌اند و بسیاری از آنها بحث‌های مربوط به قیمت‌گذاری برای سال 2020 را به لحظات پایانی سال موکول کرده‌اند.

یکی از مسائل این است برای یک خریدار اعمال چه مقدار پرمیوم بر قیمت پروپیلن، قابل پذیرش خواهد بود، آیا یک قرارداد به اضافه پروپیلن موضوعی است که نظر خریدار را جلب کند.

این موضوع با گذشت چندین سال تغییر کرده است، تا جایی که در سال 2015 میلادی هر فردی در پایان سال چنین معامله‌ای می‌کرد به دلیل اینکه توانسته بود به قیمتی زیر قیمت بازارهای تک‌محموله خرید کند به دلیل انجام معامله‌ای هوشمندانه به خود می‌بالید.

براساس این گزارش، در سال 2012 میلادی، چنین قراردادی ممکن بود به قیمت از دست دان شغل تمام شود، بنابراین یک قمار است، اما قماری که باید آن را به قیمت جان خرید.

بسیاری از خریداران گزینه‌های مختلفی دارند که در صورت لزوم به آنها مراجعه می‌کنند. این گزینه‌ها شامل قراردادهای مربوط به فرمول و پروپیلن‌پلاس است، که به‌طور معمول برخی از آنها منطبق بر مفاد مربوط به بازار تک‌محموله و بعضی دیگر کسب‌وکار‌های آزاد خواهد بود.

چه مقدار بازار تک‌محموله در مقابل قرارداد از دیگر تصمیم‌‌هایی است که خریداران باید بگیرند و در سال 2020 بسیاری از خریداران خرید خود از بازارهای تک محموله را افزایش می‌دهند. با این حال ، سایه شرایط سال 2015 هنوز بر بازار سنگینی می‌کند، شرایط به‌تدریج در حال بهبود است، اما همچنان باقی مانده است.

خریداران انتظار دارند که بازار در سال 2020 میلادی شرایط مطلوبی داشته باشد و برخی می‌گویند که آنها براساس پرمیوم کمتر نسبت به پروپیلن در مقایسه با گذشته موفق شده‌اند معامله بهتری را نسبت به سال 2019 داشته باشند.

بازار شاهد مجموعه‌ای از ظرفیت‌های جدید تولید پلی پروپیلن در پایان دوره 2019-2020 خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *