کوکاکولا فناوری بسته‌بندی کاغذی را جایگزین پلاستیک می‌کند

قیمت پایه محصولات پتروشیمی منتهی به روز یکشنبه (10 الی 17 آذر 98)
دسامبر 1, 2019
صدور 65 مجوز معافیت گمرکی ماشین آلات صنعتی در قم
دسامبر 2, 2019

کوکاکولا فناوری بسته‌بندی کاغذی را جایگزین پلاستیک می‌کند

شرکت مشهور “کوکاکولا” یک نوع کاغذ بسته‌بندی جدید برای جایگزینی با بسته‌بندی‌های پلاستیکی ابداع کرده است که تا اواخر سال ۲۰۲۱ در بازار اروپا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تخمین زده می‌شود که فقط در سال ۲۰۱۶، جهان بیش از ۳۲۰ میلیون تن پلاستیک تولید کرده است و این رقم تا سال ۲۰۳۴ دو برابر خواهد شد.

این فناوری جدید “KeelClip” نام دارد و اولین بار است که در صنعت نوشیدنی غیرالکلی استفاده می‌شود. این راه حل نوآورانه نتیجه ابتکار عمل مشترک بین کوکاکولا و شرکای استراتژیک خود، “کوکاکولا HBC” و شرکای اروپایی کوکاکولا است.

کوکاکولا با استفاده از “KeelClips” قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ تمام بسته‌بندی‌های پلاستیکی را از بسته‌های قوطی خود در همه بازارهای اتحادیه اروپا جمع کند. این شرکت خوشبین است که با این حرکت در تولید سالانه ۲۰۰۰ تن پلاستیک و ۳۰۰۰ تن کربن دی اکسید صرفه‌جویی شود.

“جو فرانسیس” معاون پایداری در شرکای اروپایی کوکاکولا می‌گوید: نوآوری یک اصل مهم در بسته بندی پایدار ما است و استفاده از این مقوای کاملاً قابل بازیافت که شامل یک صفحه است که قوطی‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد، گام مهمی در این راه و نمونه دیگری از چگونگی تعهد ما برای حذف همه پلاستیک‌های یک‌بار مصرف غیر ضروری است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *