گزارش سی‌وپنجمین جلسه کمیسیون آموزش؛ برگزاری نشست سالانه تحلیل «اقتصادی»/ وب‌سایت جدید انجمن ملی با موضوع آموزش، رونمایی می‌شود

ارتباطات اجتماعی و تنظیم روابط کار
اکتبر 10, 2018
ارزیابی ریسک با استفاده از فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP)
اکتبر 16, 2018

گزارش سی‌وپنجمین جلسه کمیسیون آموزش؛ برگزاری نشست سالانه تحلیل «اقتصادی»/ وب‌سایت جدید انجمن ملی با موضوع آموزش، رونمایی می‌شود

صبح امروز سی‌وپنجمین جلسه کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در محل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.

سی‌وپنجمین جلسه کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در محل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.در ابتدای این جلسه، دبیر انجمن ملی گزارشی از عملکرد چند ماه اخیر کمیسیون آموزش ارائه کرد که بر این اساس، ۶ دوره آموزشی توسط کمیسیون آموزش انجمن ملی برگزار گردیده است.

در ادامه، آقای ترک، رئیس کمیسیون آموزش انجمن گزارشی از وضعیت کارگروه قالبگیری بادی به اعضای جلسه ارائه کرد و دوره‌های آموزشی در این زمینه را شرح داد. این عضو هیات مدیره انجمن در همین خصوص گفت: قالبگیری بادی، زمینه‌ای است که روی آن کار به خصوصی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد که لازم است که این دوره‌های آموزشی برای صنعت‌گران کشور برگزار گردد.

دستور جلسه بعدی که در مورد آن بحث شد، تصمیم‌گیری درخصوص زمان برگزاری دوره آموزشی پروفیل‌های دروپنجره‌های UPVC بود که مقرر شد این دوره در آبان ماه برگزار شود.

سپس خانم رفیعی‌تبار درباره وب‌سایت جدیدی که کمیسیون آموزش انجمن ملی راه‌اندازی کرده توضیحاتی ارائه کرد و امکانات این «شبکه ملی آموزش صنعت پلاستیک» را به حضار نمایش داد. سپس مهندس ترک توضیحاتی درباره اهداف و زمینه‌های تاسیس این وب‌سایت ارائه داد و گفت: هنوز این سایت اعلام رسمی نشده ولی در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهیم کرد.

بحث پایانی جلسه نیز، برگزاری کنفرانس سالانه انجمن با موضوع تحلیل «اقتصادی» صنعتی پلاستیک بود. ایده اصلی این طرح برای آن است که صنعت‌گران حوزه پلاستیک کشور برای برنامه‌ریزی سالانه خود از طریق این کنفرانس بتوانند تحلیل‌های اقتصاددانان و صاحب‌نظران صنعت پلاستیک را بدانند و با آگاهی بیشتری نسبت به صنعت وارد سال جدید شده و برنامه‌های خود را دنبال کنند. مهندس ترک در همین زمینه گفت: این کنفرانس می‌تواند دیتاها و سرنخ‌های بسیار مهمی از وضعیت اقتصادی کشور به صنعت‌گران بدهد و ملاحظات فراوانی را به آن‌ها گوشزد کند و من معقتدم این کنفرانس می‌تواند گام موثری در رشد واحدهای تولیدی صنعت پلاستیک باشد.

در پایان نیز مقرر شد طی جلسه بعدی، هیات علمی و هیات اجرایی این کنفرانس مشخص شده تا برنامه‌ریزی مدونی برای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس انجام دهند.

منبع:اینپیا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *