گزارش کوتاه از همایش آیین تجلیل از فعالان صنعت پلاستیک

گزارش تصویری از همایش بزرگ صنعت پلاستیک
دسامبر 16, 2018
نمایش داخلی سازی قطعات خودروسازان
ژانویه 8, 2019

گزارش کوتاه از همایش آیین تجلیل از فعالان صنعت پلاستیک

 

آیین تجلیل از فعالان صنعت پلاستیک با حضور علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور فرمانده شهر ری و جمعی از فعالان و تشکل های این صنعت برگزار شد.
در این مراسم که شنبه شب در هتل ارم تهران به همت شورای مرکزی تشکل های صنایع پلاستیک و به میزبانی کیمیا جاوید سپاهان و گروه صنایع گیتی پسند به اجرا درآمد، از پیشکسوتان صنعت پلاستیک تجلیل و به انجمن ها و اتحادیه های عضو شورا، لوح یادبودی اهدا شد. پروفسور حسین نازک دست، عباس ابن علی و مهندس منوچهری پیشکسوتانی بودند که لوح تقدیر دریافت کردند. همچنین به تشکل های اتحادیه های پلاستیک تهران، شهر ری، شهریار و پردیس، تعاونی صنایع پلاستیک تهران، تعاونی صنف پلاستیک، تعاونی صنایع شیمیایی و پلیمری پردیس، انجمن صنایع همگن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری، انجمن صنایع همگن پلاستیک و تولیدکنندگان اسباب بازی و نیز ظروف یکبار مصرف و نشریه مدیریت نوین لوح یادبود اهدا شد.
در این مراسم عبدالرزاق کیانی و هرویک باریجانیان دو عضو هیات موسس شورای مرکزی تشکل های صنایع پلاستیک و عباس احمدیان رییس تعاونی صنف پلاستیک در این آیین به سخنرانی درباره لزوم اتحاد میان تشکل های صنفی و صنعتی برای حل مشکلات بخش تولید پرداختند. علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی نیز درباره شکل گیری ارتباط مستمر و پررنگ میان تشکل ها و مجلس به ایراد سخن پرداخت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *