گفتگو با آقای مرتضی ترکمنی مدیرعامل مجتمع صنعتی ام تی سی

تغییر در روش بسته بندی پلاستیکی تمام محصولات شرکت یونیلیور
اکتبر 8, 2019
تبدیل شدن ویتنام به قطب پلیمر در میانه جنگ تجاری آمریکا و چین
اکتبر 9, 2019

گفتگو با آقای مرتضی ترکمنی مدیرعامل مجتمع صنعتی ام تی سی

در ابتدا مجموعه خود را معرفی بفرمایید؟

شرکت تجهیزات جانبی سپهر پلاستیک ترکمن با نام تجاری  ام تی سی  از سال 1370 در زمینه ساخت تابلوهای برق صنعتی با نام تجاری الکترو صنعت چیتگر مشغول به کار بوده و از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه ساخت تجهیزات جانبی دستگاه تولید پلاستیک (تزریق بادی اکسترودر )آغاز نموده و در سال 1392 با نقل مکان جهت توسعه و بهینه سازی محصولات خود با نام تجاری جدید در شهرک صنعتی سپهر در نزدیکی شهر جدید هشتگرد به فعالیت خود ادامه می دهد.

خط مشی مجموعه را عنوان بفرمائید؟

کیفیت محصولات در بالاترین سطح و قابل رقابت با محصولات مشابه،رضایتمندی و مشتری مداری ،تامین نیاز صنعت پلاستیک در خصوص تجهیزات جانبی ،تزریق پلاستیک ،گارانتی معتبر،خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان و تامین نیاز های خاص مشتریان طبق سفارش می باشد.

عمده محصولات خود را نام ببرید؟

از محصولات تولید شده در این شرکت می توان به مواد کش-رطوبت گیر-چیلر-میکسر-تنظیم کننده دمای قالب-دوزینگ اشاره کرد.

این شرکت با توجه به توان صنعتی و امکانات به روز هیچ گونه محدودیتی برای ساخت این دستگاه ها در سایز های مختلف ندارد و با توجه به نیاز مشتری یک سری آپشن  قابل نصب روی دستگاه می باشد.

یکی از دستگاه های منحصر به فرد تولید شده در این کارخانه صنعتی مواد کش مرکزی می باشد که می تواند با یک موتورساید چنل تا 4 ماشین را با موادهای مختلف شارژ نماید و همچنین این دستگاه توانایی انتقال مواد از انبار مواد تا سالن تولید را دارا می باشد.از مزایای این دستگاه گارانتی 3 ساله بی قید و شرط،بی استهلاک بودن دستگاه ،مصرف برق پایین نسبت به کارایی و حذف 1 یا 2 نفر از پرسنل که وظیفه انتقال مواد را دارند می باشد.این دستگاه در کارخانه های معتبری چون پرژک-اسنوا-الکترواستیل-کروز-اورند-نفت پارس-گروه گلرنگ-پاکنام-آوا پزشک-گروه گیتی پسند-کاله-سها و…نصب و در حال کار می باشد.

در زمینه نوآوری و توسعه محصولات خود در این یکی دو سال اخیر چه فعالیت هایی داشته اید؟

دو محصول جدید این شرکت مکنده پودر و تنظیم کننده دمای قالب روغن می باشد که در نمایشگاه ایران پلاست دوره قبل از آن رونمایی شد.

در این یک سال گذشته  دو دستگاه از نظر طراحی و شکل ظاهری تغییرات داشته و سعی شده از نظر  زیبایی طبق استاندارد روز دنیا ساخته شود  و محصول جدیدی که در این شرکت به روی آن بسیار وقت و انرژی گذاشته شده است دستگاه انتقال رباتیک مواد به میکسر می باشد با توجه به وزن کیسه های مواد بسیاری از  شرکت درخواست ساخت این دستگاه را داشتند که مجموعه ما برای رفاه حال بیشتر  پرسنل جهت  آماده سازی مواد که متاسفانه به این دوره از نمایشگاه نرسیده و برای مراحل تست نزد یکی از دوستان تولید کننده می باشدکه خداروشکر تا بحال به خوبی در حال کار می باشد. نظر بنده حقیر بروی این دستگاه بسیار روشن بوده و جزء دستگاه پرفروش این مجموعه خواهد شد.

نظر خود را در رابطه با نمایشگاه ایران پلاست بفرمائید؟

نقش نمایشگاه ایران پلاست در فروش و کسب و کار ما در صنعت پلاستیک بسیار تاثیرگذار و پررنگ می باشد اما در دوره گذشته با توجه به هزینه های چند برابری که به تولید کنندگان و ماشین سازان اعمال شد متاسفانه بازتاب خوبی نداشت و تقریبا هیچ نفعی برای امثال ما نداشت غیر از هزینه. امیدوارم در این دوره از نمایشگاه بتوان تمام آن خسارات دوره قبل برای تمامیه همکارانم جبران شود.نمایشگاه ایران پلاست اگر از نظر اطلاع رسانی و برگزاری قوی عمل کند می تواند فروش یک سال یک کارخانه را تضمین کند اما به شرطی که برگزارکنندگان  حین برگزاری به اختلاف نیافتند و درب سالن ها را باز نگه دارند .

متاسفانه با خبر شدم روزهایی  دوره سیزدهم  نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود وسط هفته می باشد که این امر می تواند به ضرر مشارکت کنندگان تمام شود و در تعداد بازدیدکنندگان تاثیر منفی داشته باشد.به هرحال ما طبق روال هر سال توکل به خدا کرده و هر سال قوی تر از دوره قبل شرکت خواهیم کرد امید به آن که  این دوره برای تمامی مشارکت کنندگان دوره خوب و پرباری باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *