گفت‌وگو با آقای ابوالفضل فشارکی مدیر عامل شرکت البرز پلیمر سپاهان طراح وسازنده انواع ماشین آلات صنعت پلاستیک

مجتمع 500 هزار تنی تولید پلی پروپیلن شرکت سیبور روسیه در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
مارس 16, 2019
دستیابی شرکت پلی پروپیلن جم به رکورد تولید بالاتر از ظرفیت اسمی
مارس 17, 2019

گفت‌وگو با آقای ابوالفضل فشارکی مدیر عامل شرکت البرز پلیمر سپاهان طراح وسازنده انواع ماشین آلات صنعت پلاستیک

به نام خدا

1- در ابتدا خود و مجموعه ی خود را معرفی کنید و تاریخچه ی مختصری از فعالیتهای خود رابیان بفرمایید؟

ابوالفضل فشارکی، مدیر عامل شرکت البرز پلیمر سپاهان هستم

شرکت البرز پلیمر سپاهان با بیش از 15 سال تجربه ی کاری در زمینه ی طراحی و ساخت انواع ماشین آلات و تجهیزات پلاستیک، و عضویت در مرکز تحقیق، توسعه و فناوری وزارت صنعت،معدن و تجارت، حامی یوزپلنگ ایرانی و پیشرو در صنعت پلاستیک می باشد.

البرز پلیمر سپاهان با شرکت در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی و صادرات به کشورهای خاورمیانه، با استفاده از برترین و جدیدترین تکنولوژی در زمینه ی ساخت و تولید ماشین آلات و بهره گیری از افراد متخصص و توانمند، پشتیبان تولید کنندگان محترم می باشد.

2-انگیزه ی شما از انتخاب این فعالیت در این صنعت چه بوده است؟

علاقه به این رشته و کسب درآمد موجب گرایش اینجانب به تولید ماشین آلات پلاستیک شد.

3-عمده ی محصولات شما چه هستند؟

محصولات شرکت ما به سه دسته ی کلی قطعات یدکی، ماشین آلات و روکش طبقه بندی می شوند.

در بخش ماشین آلات، این شرکت ارائه دهنده ی انواع خطوط نوار آبیاری، قطره ای و پلاکدار، پروفیل درب و پنجره ی PVC، لوله ی PVC و پلی اتیلن و پلی پروپیلن(PP)، پلی اتیلن تاشو، کاروگیت دوجداره، ورق ماربل و دستگاه های هات استمپ، میکسر، لمینت، چاپ UV، پودر کن، برش لمینت، و غیره می باشد.

در بخش روکش، ارائه دهنده ی انواع روکش های لمینت، هات استمپ و ماربل می باشد.

و در بخش قطعات یدکی، ارائه دهنده ی انواع سیلندر و مارپیچ پلی اتیلن،PVC و پلی پروپیلن، کالیبر PVCو پلی اتیلن، انواع قالب های دیوارپوش در سایزهای مختلف، انواع گیربکس های PVC و پلی اتیلن، وغیره می باشد.

4-از چه روش های مدیریتی برای مجموعه تان استفاده کرده اید؟

به منظور مدیریت این شرکت، از روش های مدیریتی مشاوره ای، دموکراتیک، و نامنظم استفاده شده، که در آن سرعت و چالاکی، قدرت تصمیم گیری بالای کارمندان، مشارکت کارمندان در تصمیم گیریها، تشویق بازخورد و… بسیار حائز اهمیت می باشد.

5-مهم ترین شاخص های موفقیت شما در این صنعت چه بوده است؟

مهمترین شاخصها در زمینه ی پیشرفت این شرکت، مشتری مداری و رعایت حقوق مشتری می باشد. فروش کالای با کیفیت و ارائه ی خدمات کارآمد پس از فروش، همچنین استفاده از علوم و تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی تولید محصولات، سرلوحه ی کار این شرکت می باشد.

6-نیروی انسانی در شرکت شما از چه جایگاهی برخوردار بوده و با آنها چگونه برخورد می کنید؟

همانطور که در روشهای مدیریتی مطرح شد، حفظ احترام، شان و مقام کارمندان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که داشتن نیروی انسانی کارآمد، یکی از بزرگترین امتیازات یک مجموعه ی موفق می باشد.

7-مشتری مداری در سازمان شما چگونه است؟

اصول این سازمان بر پایه ی جلب و حفظ رضایت مشتری بنا شده، چرا که عقیده ی اینجانب بر این بوده است که بهترین تبلیغ حفظ رضایت مشتری و مشتری مداری است.

8-آیا صادرات هم دارید؟ (در صورت صادرات لطفا نام کشور را ذکر کنید)

در طی سالهای متمادی، شرکت البرز پلیمر سپاهان، مفتخر به صادرات محصولات خود به کشورهای: امارات، قطر، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ارمنستان، ترکمنستان، افغانستان، عراق، پاکستان و … بوده است.

9-لطفا چشم انداز و برنامه های آتی خود را بیان بفرمایید؟

هدف این سازمان، صادرات بیشتر به خاورمیانه و تصاحب سهم بیشتر در بازار فروش داخلی و خارجی تا سال 1400 و افزایش تولید کالاهای متنوع و هرچه بیشتر در سبد کالای خود می باشد.

10-با چه مشکلات و محدودیت هایی در این صنعت مواجه هستید؟

عدم ثبات قیمت اجناس بازار، محدودیت هایی که روزانه اکثر تولیدکنندگان با آن درگیر هستند اعم از: بیمه، دارایی، نبود تکنولوژی، و همچنین مشکلات صادرات و ارز.

11-اعتقاد شما به تبلیغات و برند سازی چیست؟

هرچند که تبلیغات امری مهم در شناخت تولید کننده به مخاطب است، لیکن بهترین تبلیغ برای هر تولید کننده، کیفیت بالای محصولات خود می باشد. تلاش ما در این مجموعه تولید علم و محصولات با کیفیت برای کمک به صنعت پلاستیک در ایران می باشد.

12-در پایان چنانچه نکته ای باقی مانده یا پیامی برای همکاران و مخاطبین خود دارید بفرمایید؟

و در پایان کمال تشکر و قدردانی را از دوستان و مسئولان زحمت کش مجله ی مدیریت نوین دارا هستم و امیدوارم همچنان مثل گذشته، گام به گام با تولید کنندگان واقعی در راستای پیشرفت این صنعت، حرکت رو به جلو داشته باشند.

با تشکر فراوان

ابوالفضل فشارکی

مدیر عامل شرکت البرز پلیمر سپاهان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *