ماشین سازی ظهراب 59 ساله شد

داستانی از یک برند / گروه صنعتی آربی نامی آشنا در صنعت پلاستیک
ژانویه 18, 2023
ممنوعیت خرید ‌و‌ فروش پلاستیک یکبارمصرف در سریلانکا به دلیل مرگ فیلها
فوریه 19, 2023

ماشین سازی ظهراب 59 ساله شد

بمناسبت 59 سالگی ماشین سازی ظهراب به تهیه گزارش و گفتگو با بردارن بغوزیان پرداختیم

ماشین سازی ظهراب از سال 1342 (1964 میلادی) توسط آقای ظهراب بغوزیان تاسیس و راه اندازی شد،در ابتدا با ساخت دستگاههای فلکه ای و بروزرسانی این ماشین آلات فعالیت خود را آغاز نمود.

آقای رایموند بغوزیان بعنوان فرزند ارشد از سال 1367 همکاری خود را با پدر شروع کرد و درست 10 سال بعد آقای روبیک بغوزیان هم در کنار پدر و برادر وارد صنعت بزرگ ماشین سازی شد.

شرکت ظهراب در جهت توسعه مجموعه خود در سال 1376 تصمیم می گیرد که در کنار ساخت دستگاه تزریق پلاستیک ، ماشین آلات تزریق پلاستیک تایوانی با نام تجاری هوآرونگ و ننرانگ را به مشتریان خود ارایه دهد ، ولی باتوجه به نیاز بازار و قیمت بالای برند تایوانی ، این شرکت در سال 1383 برند چینی با نام تجاری گلدن ایگل را به سبد محصولات خود اضافه می کند.

ماشین سازی ظهراب مفتخر است اعلام کند بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیکی که تا به امروز توسط این شرکت به مشتریان خود ارایه کرده است با ظرفیت 4000 تن و با برند تایوانی هوآرونگ می باشد. شایان ذکر است این مجموعه جز اولین شرکتهای است که استفاده از تکنولوژی ماشین آلات IML را حدود 18 سال پیش در نمایشگاه پلاستیک رونمایی کرد.

مجموعه ماشین سازی ظهراب تلاش می کند با تحقیقات و بروزرسانی عملکرد ماشین آلات خود ازقبیل(سرووموتور ، پمپ ها،درایو ، تکنولوژی و متریال سیلندر و مارپیچ و…) هرچه بیشتر بهره وری ماشین آلات خود را بالا برده و ارایه خدمات به مشتریان خود را در سطح مطلوب نگه دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *