روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی یا روابط خصوصی پتروشیمی

ثبت نام در نمایشگاه پلاستیک و پلیمر قزاقستان
آگوست 31, 2023
مدیریت ضعیف و ناکارآمد روابط عمومی پتروشیمی در واگذاری غرفه های ایران پلاست هفدهم
سپتامبر 20, 2023

روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی یا روابط خصوصی پتروشیمی

متاسفانه پس از  پیگیریهای زیاد و بی وقفه خبرنگار سایت خبری ایرانیان پلاست موفق نشدیم با مسئول روابط عمومی پتروشیمی ملاقات کنیم!!

شرکت ملی پتروشیمی و روابط عمومی پتروشیمی چند سالی است که متولی برگزاری نمایشگاه ایران پلاست می باشد و هرساله بجای اینکه شرایط برگزاری نمایشگاه و واگذاری غرفه ها بهتر و باشکوه تر برگذار شود متاسفانه بدتر و با حداقل عدالت و مساوات این رویداد مهم صورت می پذیرد.

امسال که کاملا سلیقه ای غرفه ها واگذار شد و دیگر خبری از جانمایی در سایت و شرایط برابر برای مشارکت کنندگان در نظر گرفته نشد و خیلی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان نتوانستند در این رویداد مهم صنعت پلاستیک حضور داشته باشند که البته توزیع ناعادلانه متراژ واگذاری غرفه و نبودن شرایط برابر بین مشارکت کنندگان دلیل اصلی عدم حضور این شرکت‌ها می باشد .

امیدواریم در سالهای آتی همانند نمایشگاه لوازم خانگی که انجمن آن متولی این نمایشگاه است ، نمایشگاه پلاستیک (ایران پلاست) را هم انجمن‌های تخصصی آن برگزار کنند که حداقل در جریان مسائل و مشکلات شرکتها قرار داشته باشند نه ارگانی دولتی که هر یکی دو سال مسئول آن تغییر می کند و هیچ شناختی از مسائل و مشکلات صنایع پایین دست از جمله ماشین سازان و تولیدکنندگان مواد اولیه و مستربچ و محصولات نهایی که صاحبان اصلی این نمایشگاه هستند ندارد.

به امید روزهای خوب برای تولیدکنندگان و سازندگان صنعت بزرگ پلاستیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *