صادرات کیسه پلاستیکی زیست تخریب‌پذیر نانویی ایران به عراق

شرط اجازه صادرات از اول دی ماه ، تسویه حساب ارز در نیما
دسامبر 15, 2019
قیمت پایه محصولات پتروشیمی منتهی به روز یکشنبه (24 آذر الی 1 دی 98)
دسامبر 16, 2019

صادرات کیسه پلاستیکی زیست تخریب‌پذیر نانویی ایران به عراق

یک شرکت دانش بنیان نانویی در طول یک سال گذشته موفق به صدور ۱۲۰۰ تن کیسه پلاستیکی زیست تخریب‌پذیر و مقاوم نانویی، به عراق شده است.

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، محمدعلی ولیان از مدیران شرکت دانش بنیان سبز محیط نانو ارس در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت سه محصول نانویی را تا کنون به بازار عرضه‌ کرده است که کیسه‌های پلاستیکی مقاوم‌سازی شده با نانو، کیسه‌های پلاستیکی زیست‌تخریب‌پذیر و مقاوم و همچنین کیسه‌های زباله بیمارستانی آنتی‌باکتریال از محصولات نانویی شرکت سبز محیط نانو ارس هستند.

وی بیان کرد: این شرکت علاوه بر تامین نیاز بازار داخل کشور، صادرات این محصولات را نیز انجام می‌دهد طوری که در طول یک سال گذشته ۱۲۰۰ تُن از این محصولات به کشور عراق صادر شده است، با توجه به اثرات مخرب پلاستیک‌های رایج بر طبیعت، این محصولات جذابیت زیادی در بخش صادرات دارند.

ولیان اظهارکرد: این کیسه‌های نانویی به دلیل مقاومت بالا و خواص ویژه‌ای که دارند به شدت مورد توجه بازار داخل کشور قرار دارد، در حال حاضر آستان قدس رضوی یکی از مشتریان اصلی محصولات ما است. علاوه‌براین شهرداری‌های مختلفی در کشور از کیسه‌های زباله زیست‌تخریب‌پذیر نانویی این شرکت استفاده می‌کنند، شهرداری تهران، دماوند و تبریز از جمله مصرف‌کننده‌های این نوع کیسه‌ها هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *