صادرات pet سه برابر شد

معرفی 12 شرکت برتر و رکوردار پتروشیمی در سال 98
ژوئن 7, 2020
فراخوان سرمایه‌گذاری در صنعت پلیمر سوریه
ژوئن 13, 2020

صادرات pet سه برابر شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه همچنین در پنج ماه سال ۹۸ تولید با بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی مجتمع پتروشیمی رقم خورد، اظهار کرد: برنامه شرکت پتروشیمی تندگویان افزایش تولید با هدف تأمین نیاز صنایع داخلی و تکمیل زنجیره‌های ارزش در سال جهش تولید است.

قاسمی‌شهری با اشاره به فروش و صادرات بیش از ۶۱۸ هزار تن محصول در بازار‌های داخلی و بین‌المللی گفت: میزان فروش داخلی محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در سال ۹۸ حدود ۵۷۳ هزار تن بوده که بالاترین میزان فروش داخلی از سال ۹۴ بوده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش سه برابری صادرات محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ تأکید کرد: پارسال حدود ۴۶ هزار تن محصول به بازار‌های جهانی صادر شد که حدود سه برابر مدت مشابه سال ۹۷ است.

قاسمی‌شهری با تاکید بر اینکه مهم‌ترین برنامه این شرکت پتروشیمی متنوع‌سازی سبد تولید محصولات و عرضه گرید‌های جدید با هدف بی‌نیازی از واردات و تامین خوراک صنایع تکمیلی پتروشیمی داخل کشور است، تصریح کرد: با همکاری واحد‌های بازرگانی و پژوهش و فناوری زمینه متنوع‌سازی سبد تولید محصولات فراهم شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *