عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام پتروشیمی پلی پروپیلن جم

شرکت لیوایز (levis) درتولید شلوارجین از بطریهای پلاستیکی بازیافتی استفاده می کند
ژوئن 17, 2019
تولید کفش ورزشی شركت آديداس از بازيافت بطريهاي پلاستیکی
ژوئن 18, 2019

عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام پتروشیمی پلی پروپیلن جم

مدیر عامل پتروشیمی پلی پروپیلن جم : امروز در بورس تهران ۲۰۰ میلیون سهم که ۱۰ درصد سهام این شرکت است با قیمت پایه ۲ هزار و ۲۵۰ تومان عرضه شد

بهمن بهزادی در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: هر نفر با کد سهامداری که دارد می‌تواند ۵۰۰ سهم از این شرکت را خریداری کند.

وی ادامه داد: سهام شرکت پلی پروپیلن جم با نماد جم پیلن امروز در بازار عرضه شد.

بهزادی درباره شرکت پلی پروپیلن جم گفت: این شرکت ظرفیت ۳۰۰ هزار تنی تولید دارد که سال گذشته کل تولید ما ۲۲۵ هزار تن بود و امسال برنامه ریزی ما برای تولید ۲۷۰ هزار تن است.

وی افزود: شرکت ما ۸۰ گرید پلی پروپیلن را تولید می‌کند و، چون کشور به محصولات شرکت ما نیاز دارد، راهبرد شرکت ما این است که نیاز بازار داخل را تامین کنیم، اما برای تامین قطعات خود صادرات هم داریم.

­مدیر عامل پتروشیمی پلی پروپیلن جم گفت: ما در سال ۹۷ شش هزار تن صادرات به کشور‌های ترکیه، ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان داشتیم و قابل ذکر است که متقاضی اروپایی هم داشتیم، اما صادرات به اروپا نداشتیم.

بهزادی افزود: شرکت ما آلاینده نیست و تاییدیه محیط زیست را هم داراست و امیدواریم که امسال تندیس و جایزه غیرآلایندگی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه ما در مقابل تحریم تسلیم نیستیم و نخواهیم بود، گفت: ما در شرایط کنونی مشکلی نداشتیم و هم به لحاظ گردش مالی و هم به لحاظ خرید قطعات اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و قطعات لازم را خریداری می‌کنیم، زیرا در زمان تحریم راه‌هایی هست که از آن‌ها استفاده می‌کنیم تا مشکلی نداشته باشیم.

بهزادی افزود: در سال ۹۸ به دلیل کاهش قیمت خوراک و مواد اولیه شرکت عملکرد دوماهه خوبی داشتیم که امیدواریم ادامه داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *