محمد صباغي مدير عامل اطلس ماشين از نقش محوري ايران پلاست در رونق كسب و كار سخن مي گويد

تولید خانه های از جنس پلاستیک بازیافتی
سپتامبر 6, 2022
کشف ۳۱۰۰ تن مواد پتروشیمی وارداتی قاچاق با ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
سپتامبر 19, 2022

محمد صباغي مدير عامل اطلس ماشين از نقش محوري ايران پلاست در رونق كسب و كار سخن مي گويد

نمایشگاه ایران پلاست در تحرک بخشی به صنایع پلاستیک کشور نقشی محوری دارد و برگزاری آن در طول سالیان گذشته همواره توانسته به رونق کسب و کار بیانجامد.
محمد صباغی مدیرعامل شرکت اطلس ماشین گفت: بازار داخل کشور به دلیل حجم وسیع فروش مواد پلیمری در کشور همواره نیازمند ماشین آلات است و ما با تامین ماشین آلات روز دنیا و با ارائه پیشنهاداتی در خصوص کاهش مصرف مواد و انرژِی می توانیم نقشی اساسي در رونق تولید و صادرات محصولات پلیمری از کشور داشته باشیم.

شرکت اطلس ماشین فعالیت خود را از سال 1370 درزمینه  طراحی و ساخت ماشین های تزریق پلاستیک و لوازم جانبی  آن در مشهد مقدس آغاز کرد.

صباغی عنوان کرد: پس از گذشت 15 سال از آغاز فعالیت خود در سال 1385، با هدف گسترش و تکمیل سبد فروش محصولات خود، اقدام به ساخت دستگاه ها و تجهیزات جانبی  صنعت تزریق پلاستیک کرده و توانسته فعالیت خود را در بازار فروش ماشین‌‌های تزریق پلاستیک در ایران و کشور‌‌های همسایه بیش از پیش گسترش دهد.

مدیرعامل شرکت اطلس ماشین افزود: نمایشگاه ایران پلاست در تحرک بخشی به صنایع پلاستیک کشور نقشی محوری دارد و برگزاری آن در طول سالیان گذشته همواره توانسته به رونق کسب و کار بیانجامد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *