مصاحبه با آقای منصور راد پویا مدیرعامل موسسه حقوقی و داوری اریکه ایرانیان دادبان

حضور فعالان صنعت پلاستیک در نمایشگاه لوازم خانگی
نوامبر 26, 2019
پتروشیمی ارزش آور‌ترین بخش صنایع کشور
نوامبر 26, 2019

مصاحبه با آقای منصور راد پویا مدیرعامل موسسه حقوقی و داوری اریکه ایرانیان دادبان

موسسه حقوقی و داوری اریکه ایرانیان دادبان ، یک تشکل خصوصی و مستقل، که با شعار ” هر ایرانی یک وکیل” و تحت شماره 38043 در دفتر ثبت مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. “منصور راد پویا” موسس و مدیرعامل این موسسه میباشد . این موسسه خدمات حقوقی  و داوری را با اتکال بر عنایت الهی و تمرکز بر اصل صداقت، قانون مداری، آگاهی بخشی، امانت‌داری و اعتماد در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اعم از سازمان‌ها ، اتحادیه‌های صنفی، شرکت‌های دولتی و غیردولتی و از طریق کادر تخصصی خود شامل حقوقدانان، وکلای پایه‌یک، کارشناسان حقوقی و با رعایت اصول حرفه‌ای و تخصصی در جهت ارتقا سطح کیفی مدیریت حقوقی در حوزه‌های بازرگانی و اقتصادی و سایر حوزه‌های مرتبط در دپارتمان تخصصی در نقاط مختلف ایران ارائه دهد.

لازم به ذکر است این موسسه در حال حاضر علاوه بر اشخاص حقیقی و حقوقی که تحت عنوان بیمه‌های وکالتی زیر چتر حمایتی خود قرار دارند ، همکاری نزدیکی نیز با اتحادیه‌های صنفی دارند، ازجمله اتحادیه های طرف قرارداد این موسسه میتوان به اتحادیه  صنف فروشندگان فرش دستباف، اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترونیک تهران، اتحادیه صنف فناوران رایانه، اتحادیه صنف کش باف، اتحادیه صنف لوازم‌خانگی، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی ، اتحادیه صنف پیچ و مهره فروشان ، اتحادیه  حمل و نقل بارو کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران ، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیکی و شرکت تعاونی صنایع پلاستیک تهران  و انجمن صنفی آژانسهای مسافرتی ایران اشاره کرد که به‌عنوان مشاور حقوقی و وکیل رسمی ایشان به اعضاء و زیرمجموعه آن‌ها مشاوره‌های حقوقی رایگان ارائه می‌نمایند.

این موسسه مبدع طرح‌های نوین حقوقی است، از این طرح‌ها می‌توان به طرح بیمه وکالت و طرح وکیل یار، طرح وکیل خانواده و طرح وکیل ثبتی اشاره کرد، که این خدمات و طرح‌ها در غالب اشتراک‌های سالیانه در اختیار عموم هموطنان قرار گرفته است.

منصور راد پویا در مورد فعالیت‌های این موسسه در ارتباط با اصناف اظهار داشت: فعالیت‌های این موسسه به‌طور خلاصه شامل تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان به‌ اعضاء صنف در محل اتحادیه و با حضور وکلای برجسته از موسسه حقوقی و داوری اریکه ایرانیان دادبان صورت می‌گیرد و در مورد تمام مسائل حقوقی ازجمله : کارگر و کارفرما، بیمه تأمین اجتماعی، ملکی، شهرداری، دارایی، مالک و مستاجر و سرقفلی ، مطالبات مالی ( چک و سفته) ثبت شرکت‌ها و علائم تجاری و ثبت‌اسناد و تنظیم کلیه قراردادهای تجاری داخلی و بین‌المللی،  و داوری مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

وی افزود : از اقدامات این موسسه در سال 98  برای اعضاء  صنف  پلاستیک میتوان به تشکیل جلسات مشاوره هفتگی و شرکت در جلسات دفاعیه تنی چند از اعضاء اتحادیه و همچنین تشکیل جلسات داوری فی مابین اعضاء محترم صنف و ثبت برند شرکت تعاونی صنایع پلاستیک تهران و حضور در مجامع این شرکت تعاونی اشاره کرد.

آقای رادپویا همچین بیان داشتند ، این موسسه در نظر دارد معایب سیستم قدیمی و سنتی را که در بازار پلاستیک  وجود دارد به سیستم روز تبدیل کند و مسائلی مانند خریدوفروش و واگذاری‌ها و غیره را که اغلب به‌صورت دست‌نویس و سنتی و مشکل زاست به‌صورت قانونی به اعضاء آموزش دهد. درواقع هدف از ایجاد دفتر مشاوره حقوقی در محل اتحادیه ، رفع معایب موجود و بالا بردن بهره‌وری در این صنف می‌باشد؛ و این در صورتی امکان‌پذیر است که عزیزان در جلسات و کارگاه‌های این موسسه که در محل اتحادیه برگزار می‌شود حضور پیدا کنند .

در پایان بار دیگر به این نکته اشاره میکنم که لازمه داشتن آرامش در زندگی و کسب و کار رعایت موازین قانونی و از طریق آشنایی با این قوانین و طبیعتا با کمک و راهنمایی وکلای متخصص امکان پذیر خواهد بود ، لذا ضمن اعلام آمادگی خود ، وکلا و مشاوران موسسه حقوقی و داوری اریکه ایرانیان دادبان  در تمامی زمینه های حقوقی برای ارائه نظرات مشورتی و قبول وکالت و داوری از حضور عزیزان صنفی دعوت میکنیم با مراجعه به سایت ، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام موسسه اطلاعات خود را به روز نمایند.

آدرس موسسه: هفت تیر – ابتدای خیابان بهار شیراز – روبروی اداره پست – ساختمان امین – طبقه 4 و احد 18

تلفن:88810696 – 88810697 – 09190434218

سایت:www.arikehdadban.com

ایمیل:drp.dadban@gmail.com

تلگرام:@arikehdadban

اینستاگرام:arikekdadban

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *