۲ هزار نفر در انجام تعمیرات اساسی پتروشیمی شازند مشارکت دارند

قیمت پایه محصولات پتروشیمی منتهی به یکشنبه (20 مرداد 98)
آگوست 13, 2019
تغییر بسته‌بندی و صادرات محصولات پتروشیمی به خارج از کشور
آگوست 14, 2019

۲ هزار نفر در انجام تعمیرات اساسی پتروشیمی شازند مشارکت دارند

ابراهیم ولدخانی روز سه شنبه اعلام کرد : عملیات تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی شازند از مرداد ماه جاری آغاز شده و در این فرآیند تمامی واحدهای تولیدی و قسمت های ریز بخش این مجتمع تعمیر اساسی می شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر پرداخت دستمزد کارکنان بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای برنامه تعمیرات اساسی این شرکت از واحدهای تولیدی داخلی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اظهار داشت: بیش از ۶۵۰ قطعه تخصصی که پیش از این با هزینه ای بالغ بر یک میلیون ۲۰۰ هزار یورو از کشور های خارجی وارد می شد با اعتباری کمتر از یک میلیارد ریال توسط متخصصان داخلی شرکت ساخته شده و در عملیات تعمیرات اساسی امسال این پتروشیمی به کار گرفته می شود.

ولدخانی در خصوص اقدامات پتروشیمی شازند در حوزه رعایت الزامات زیست محیطی نیز گفت: حتی یک قطره از پساب این واحد تولیدی از مجتمع خارج نمی شود و در داخل مجتمع  تصفیه شده و در بخش های مختلف به خصوص آبیاری فضای سبز استفاده می شود.

وی افزود: ۷۵۰ نفر در ۲ سال اخیر به صورت دایمی و ۲۰۰ نفر نیز به عنوان کارگر فصلی و روزمزدی در این واحد تولیدی جذب شده اند و خوراک بیش از پنج هزار واحد تولیدی در نقاط مختلف کشور در این واحد تولیدی تامین می شود.

پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.ایرنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *